چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6

من از فشار خون بالا برای چندین سال افزایش سطح کراتینین من به 2.6 رنج می برد و در حال حاضر. دکتر به من گفت سطح کراتینین بالا است که توسط فشار خون ایجاد می شود این است که درست است؟ آیا راهی برای درمان آن وجود دارد؟
همه دکتر گفت راست است، در واقع، شرایط را طولانی فشار خون بالا می تواند بیماری کلیوی، که به عنوان نفروپاتی فشار خون شناخته شده را القا کند. همانطور که شما گفت، شما را متحمل شده اند 15 سال فشار خون بالا، می توانید آن را انجام دهید سطح کراتینین افزایش دهد، بنابراین به دکتر حق است.
چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6؟
برای وضعیت شما، اگر تشخیص آسیب فشار خون بالا کلیه را می توان تایید کرد، آسیب کلی می تواند به طور عمده در توبول کلیوی و منطقه insterstitial وجود داشته باشد. مسئول آسیب به طور عمده با جریان خون کافی به منطقه بینابینی از طریق شریان آوران مربوط می شود. علاوه بر این، کراتینین خود را 2.6 است، نشان می دهد که آسیب کلیوی به طور کلی و کاهش عملکرد نسبتا جدی است. بنابراین، درمان مربوطه باید بر روی 'ترویج گردش خون و اهانت آمیز این استاز خون، کلیدی برای درمان این بیماری از ریشه است که تمرکز.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه شناخته شده، آن را تا چهار عملکرد اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، آن را می تواند گردش خون ترویج و برطرف کردن استاز خون، این برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
در یک کلام، میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن می تواند بیمار را با کراتینین 2.6 و فشار خون بالا به یک زندگی با کیفیت کمک کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: